7/16/2011

Rozmowy z Sową - tłumaczenie

(TŁUMACZENIE JEST OGÓLNE, PODMIENIONE SŁOWA NIE ZMIENIAJĄ SENSU - ACZKOLWIEK GDYBY BYŁ JAKIŚ BŁĄD, PISZCIE W KOMENTARZU)


#1 Mam na imię Tokori, mieszkałem w tym lesie tak długo, że gdy byłem małą sówką te drzewa były małymi sadzonkami.

#2 Widziałem dziwne rzeczy na nocnym niebie. Używaj moich mikstur rozsądnie, a będziesz w stanie znaleźć gwiazdy do wskazówek.

#3 Hoo Hooo who's there? (Huu Huuu <dźwięk sowy> Kto tam?)

#4 Czy widziałeś posągi gwiezdnych sióstr? Tradycja ludowa mówi, że odbicie gwiazd w ich kociołku ma magiczne właściwości.

#5 Niech to do ciebie dotrze... że te posągi są ode mnie starsze!

#6 Nigdy przedtem nie widziałem niczego takiego jak ty!

#7 Wszędzie dookoła cisza iskierki eksplozji...

#8 Czy wiedziałeś że na Marsie są lodowe szczyty? Być może jesteśmy w stanie je roztopić i zaludnić tę planetę!

#9 Pigułka Mądrości... Przy twojej chatce rośnie przyjemny kwiat aloesu. Aloes jest bardzo oczyszczający!

#10 Proszę, powiedz Mamie Kurze że ją pozdrawiam.

#11 Czy przyglądałeś się burzowym oczom Jowisza?

#12 Witaj w lesie, mój nowy przyjacielu.

#13 Cierpliwość jest cnotą.

#14 Czy wiedziałeś, że wspaniałe pierścienie Saturna są zrobione z lodu?

#15 To jest starodawny las. Szukam tutaj rzadkich składników do robienia moich mikstur.

#16 Nie bój się! Nie zjem cię - nie smakowałbyś dobrze!

#17 Czy widziałeś pierścienie Urana? Fascynujące!

#18 Co myślisz o kościach na moich drzwiach? Znalazłem je...

#19 Nigdy przedtem nie robiłem mikstur dla kosmitów!

#20 Nie! Bądź ostrożny! Mikstury Star Quest nie są do picia!

#21 Neptun? Najzimniejsza z planet, przepełniona huraganami! Dlaczego tak! Nie chciałbym tam żyć!

#22 Sowa NIGDY nie zapomina!!! Czy raczej, Słonie nigdy nie zapominają?... Nie pamiętam.

#23 Mówisz, że wiewiórki rosną na grządkach? Dziwne!

#24 Samotność w nieznanej krainie przyjazną twarzą ukazuje Mamę Kurę.

#25 Chcesz zdobyć mądrość od doświadczonej sowy? Upewnij się, że jesz tylko świeże sushi... zepsute sushi przyniesie ci chorobę.

#26 Mówisz, że sowy nie mają powodzenia? Sowy przynoszą dobrą fortunę!

#27 Michał Anioł raz powiedział ''Geniusz jest wiecznie cierpliwy.''

#28 Istnieje przepis do Fabryki na miksturę, której tutaj nie posiadam... coś co możesz stworzyć na twoją własność. Składa się z bakłażanu, mikstury odnowy (od Kraba) i jakiejkolwiek innej mikstury. Ale ostrożnie! Efekty mogą być przerażające!

#29 Pssst... stary, stary przyjaciel raz nauczył mnie przepisu który ożywia ptaka! Mogę ci jedynie powiedzieć, że musisz znaleźć samotne... złamane... serce!

#30 Wyspa Pizzicato... oszukańcze, piękne miejsce... strzeż się moje dziecko...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o zachowanie kultury i nie oskarżanie autorki bloga o plagiat - wszystkie notki pisane były pod jej ręką.