11/17/2012

Gdzie są duchy? Ostatnia część statku

Hey, Furdibianie!
Zapewne zastanawialiście się gdzie jest ukryte wszystkie 6 duchów, które są potrzebne do odkrycia ostatniej części do statku kosmicznego. Więc, gdzie one są?
Czerwone obręcze oznaczają miejsce, gdzie powinieneś nacisnąć, by duch się ujawnił.

 @up Tutaj natomiast trzeba poprzesuwać kilka kamieni, by zobaczyć ducha. 

@up O godzinie 9 lub 21 pojawia się duch nad zachodnim zegarem. 

 @up O północy lub godzinie 12 pojawia się duch nad wschodnim zegarem.

 Jeśli wszystkie 6 kamieni będzie świecić, naciśnij na główny przycisk i zbierz Głowę Ducha (przy narysowanych grzybach) do ostatniej części statku.

 Czas wstawić 3 składniki do maszyny! Czyli Głowę Ducha + 2x muchomor (na planszy ze sklepem Sowy, trzeba podlać grządki chmurką).
 Gratulacje, oto ostatnia część do statku!

 I oto nasz statek w pełnej okazałości! Po zdobyciu wszystkich siedmiu części, możemy polecieć na naszą rodzinną planetę. Jak to robimy? Wsadzamy Furdiego na pokład, czekamy aż wszyscy mieszkańcy planety się zbiorą i w drogę!
Więcej o drugiej planecie tutaj.

17 komentarzy:

  1. Mam 6 czesci statku, jak zrobic, zeby mozna bylo robic ta misje, bo u mnie te posagi wygladaja tak samo jak na poczatku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomocy nie mogę zlapac ostatniego duszka przeszukalam wszystko i nad zegarem tez się nie pojawia ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Co mam zrobić jak nie mam niektórych krzaków i kamieni ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz furdiburb bete czyli starą wersje furdiego

      Usuń
    2. Zaktualizuj sobie gre...

      Usuń
  4. Można mieć tą część nie mając poerwszej????

    OdpowiedzUsuń
  5. oba zegary mi się świecą, co oznacza że złapałam oba duszki (o 21 i 24)... przeszukałam pozostałe miejsca, ale nie ma już żadnego duszka! brakuje mi tego w górnym rzędzie po środku, zaraz pod przyciskiem... POMOCY :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A ten duch na wschodnim zegarem pojawia się o 12:00 naszego prawdziwego czasu ?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie wiem co zrobić nie wiem gdzie jest ostatni duch 5 mam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. czy ta część musi być jznaleźona ako ostatnia?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 5 złapanych duchów . ;o .
    w dolnym rzędzie są wszystkie a w górnym jest lewy i środkowy . NIEMA górnego prawego . Świeci lewy zegarek, a prawy nie ;cc . Co mam zrobić ? Błagam ! pomószcie. !

    OdpowiedzUsuń
  10. no nie wiem ja też nie mumiem >:(

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja złapałem wszystkie
    ciągle jestem lepszy

    OdpowiedzUsuń

Proszę o zachowanie kultury i nie oskarżanie autorki bloga o plagiat - wszystkie notki pisane były pod jej ręką.