7/24/2011

Rozmowy z Robotem - tłumaczenie

(TŁUMACZENIE JEST OGÓLNE, PODMIENIONE SŁOWA NIE ZMIENIAJĄ SENSU - ACZKOLWIEK GDYBY BYŁ JAKIŚ BŁĄD, PISZCIE W KOMENTARZU)


#1 Właściciel? O nie, obawiam się, że go nie mam! No, przynajmniej nie teraz...

#2 Dawniej byłem jednostką do pomocy! Ale jeden miesiąc po moim wielkim debiucie, zbudowano Robota do pomocy 1.1, i szybko stałem się przestarzały!

#3 Tak szybko jak moi właściciele kupili nowego robota, wyrzucili mnie do śmietnika... potem... moja bateria przestała działać.

#4 Straciłem mnóstwo moich danych podczas mojej 'przerwie w dostawie prądu', ale pamiętam pobudkę z pokrapianą kurą siedzącą na mnie.

#5 To była Mama Kura... Znalazła moje bezsilne ciało i usiadła na nim na kilka dni. Zostałem odbudowany z baterii cieplnej, Mama Kura przywróciła mnie do życia!

#6 Znalazłem tą opuszczoną szopę i przeniosłem ją. Jest dla mnie idealna!

#7 Czy spotkałeś już Kraba?! Nauczył mnie łowić, ale ocean mnie niszczy, więc nie mogę za często tam chodzić.

#8 Spędziłem dużo czasu w tych górach, zbierając te dziwne graty... Nie wiem jak je użyć, ale wyglądają na poważne rzeczy, więc mam na nie oko!

#9 Nie jestem pewny dlaczego, ale satelita i te stare obserwatorium są całkiem porzucone. Właśnie dlatego jestem teraz tutaj.

#10 Czy spotkałeś już Veroosh'a i jego braci? Przestraszyli mnie! Zastanawiam się jak wyglądają bez peleryn.

#11 Olej? Fuj! Dlaczego muszę pić olej?! Ta filiżanka kawy mi w zupełności wystarcza!

#12 To stare radio utrzymuje moją spółkę. W przeciwnym razie, zadowolę się spokojnym krajobrazem i majstrowaniem w moim sklepie

#13 Tak szczerze, to nie przejmuję się byciem przestarzałym robotem - nie muszę nikomu odpowiadać!

#14 Jak miło spotkać nowego przyjaciela!

#15 Kiedy mnie stworzyli, ten ekran LCD był najlepszy. Zostałem zaprogramowany z kontrolą emocji więc mogę się prawidłowo komunikować!

#16 Obawiam się, że niektóre moje emocje mogą być zaburzone.

#17 Jednego razu moje stawy i części wymagały naolejenia... Spotkałem starą zrzędliwą sowę która mi pomogła!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o zachowanie kultury i nie oskarżanie autorki bloga o plagiat - wszystkie notki pisane były pod jej ręką.