7/05/2012

Misja Iris

1. Na początku musimy kupić jedną z żarówek u kraba.


2. Jedną z żółtych miksturek (w zależności, którą kupiliśmy) bierzemy z ekwipunku Furdiego i wylewamy ją na niego, oczywiście. No i idziemy na planszę z bagnami i gramy! W tym celu przenosimy kosmitę na listek, przyciskamy i przytrzymujemy na nim - zaczynamy grę. Próbujemy przejść 10 poziomów, które do najprostszych nie należą. Oczywiście lampka za darmo, czyli oznaczona kolorem czarnym (na obrazku wyżej) daje nam grę o tradycyjnej trudności, jednak lampka oznaczona kolorem białym (za 7 Złotych Kup) przyspiesza ją.


3. Jeśli nie chce nam się przechodzić całej gry bądź też nie mamy tyle czasu, kupujemy u Tehury słoiczek świetlików, zwany Firefly Jug za 98 wiewiórek.


4. Jeśli wylejemy go na Furdiego, cała antenka będzie świecić, a my nie będziemy musieli przechodzić tylu poziomów!


5. Jeżeli antenka już nam ładnie świeci, wybieramy się na planszę z wulkanem. Jest on ciemny, bo brak mu lawy. Zadaniem kosmity jest przywrócenie ognistej konsystencji w głębi skały. Wchodzimy do środka by dowiedzieć się, co nam jest dane zrobić.


6. Wchodząc do środka, widzimy rogatego smoka! Któż by się spodziewał? Smok dziękuje nam za światło i mówi o brakującym mu ognistym oddechu.. Idziemy więc na planszę ze słowikiem i sklepem sowy. Nadstawiamy chmurkę nad grządkę (nie dziurę!) i zrywamy wyrastającego nam ognistego grzyba. Tego nam trzeba!


7. Idziemy znów do naszego smoka Iris. Wyjmujemy przy nim grzybka i dajemy mu do zjedzenia - włala!


8. Za pomoc, mamy możliwość wzięcia zawartości skrzynki. Jest to pluszowy miś! A receptę na kolejną, szóstą część do statku widzimy w jaskini. Jest to OGNISTY GRZYB + GRZYB POMNIEJSZENIA + PLUSZOWY MIŚ. Ognisty grzyb bierzemy z grządki na planszy ze słowikiem, grzyb pomniejszenia z planszy ze sklepem Tehury.


9. Łączymy wszystko w fabryce, nie zapominając o podłożenia chmurki nad szklaną kulę i naciśnięciu czerwonego przycisku.


I oto mamy szóstą część do statku - lampę próżniową!

45 komentarzy:

  1. Super. Dzieki :)

    Mam taki problem... Wypadly mojemu furdiemu zabki. Odrosna czy trzeba cos zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez bym chciała żeby mojemu wypadły;) jak to zrobiles?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczekaj to urosną jak będziesz go karmić

      Usuń
  3. Cześć , mam problem. Nie wiem jak się zbiera te świetliki ? wchodzę na ten listek i co dalej ?? mój FURDIBURB wgl sie nie rusza , nic nie mogę zrobić . on siedzi na tym liściu szczerzy sie a świetliki itd same do Niego lecą , tyle że mam wrażenie że ciągle jeden i ten sam poziom leci :((((
    pomocy ! jak się porusza FURDIM
    !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw przyciśnij listek potem sterój telefonem! Może pobijesz nowy rekord!:-)

      Usuń
    2. z tym poziomem to tez tak mam ule mój się rusza

      Usuń
    3. bo potrzeba wylac butelke z lapka na furdiego ze sklepu krabidaba :0
      a potem go dac na lisc lili nad bagnem :)

      Usuń
  4. Jak się zbiera swietliki? Pomóżcie.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo potrzeba wylac butelke z zarowka/lampka na furdiego ze sklepu krabidaba :0
      a potem go dac na lisc lili nad bagnem :)
      poruszac furdiego: telefon skrecicie w lewo i prawo :)

      Usuń
  5. Żeby zebrać świetliki, ruszaj telefonem w praeo i lewo.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam problem gdzie znajde kocioł?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mam zbierać te swietliki ,bo jak ruszam telefonem w lewo i w prawo to nic sie nie dzieje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw naciśnij listek dopiero potem rozpocznij grę .Może przejedzież to już za pierwszym razem!:-)

      Usuń
  8. tz.kocioł to pierwsza po lewej stronie fontanna

    OdpowiedzUsuń
  9. może jakaś podpowiedzieć w sprawie poruszanie ja gram w to na tablecie poruszam i tak nic się nie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jak zbierac swietliki a gram w to na tablecie ruszam w prawo i lewo i nic sie nie dzieje... pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie trudna ta gra jest inny sposób.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz uzbierać jeszcze 98 wiewiórek...podlewając grządki

      Usuń
  12. Najgorsze jest zbieranie świetlików ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. zbieram na napój...Mam dopiero 51 wiewiórek :( (51/98!)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dzisiaj zebralam dwadziescia. Niestety mam dopiero 30/98

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę pomócie- mam jakby jeden lvl(tzn wogóle mi nie pisze ze mam lewele) a od razu jak świetliki prestaną lecieć(zbieram wszystkie!) antenga zaczyna mrugac i po około 3 mrugnięciacch, gaśnie. prosze pomózcie co mam zrobić?!

    OdpowiedzUsuń
  16. musisz zebrać więcej świetlików a mniej innych robali ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. skąd wziąść misia??

    POMOCY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak wypełnisz całą misję iris smok da ci skrzynkę a tam będzie ten miś

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanko moj furdi nie chce w ogole robic tych zlotych kup co mam robic? A i jeszcze jedno z jego normalnej kupy wyrosnie roza to co sie stanie? xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak kupować meble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. meble kupuje sie u czerwonych gości (czy jakoś tak sie nazywajom) a jeśli nie masz takiego dziwnego zamku to daj czerwonemu gościu 4 totemy ogień wode z chmury kamień i wiatr :-)

      Usuń
  21. Jest jakiś sposób na wiewióry ( oprucz podlewania grzadek)

    OdpowiedzUsuń
  22. niestety ale nie, trzeba podlewać grządki ja już przeszłam całą grę

    OdpowiedzUsuń
  23. Zebrałam 80 wewiórek brakuje mi jeszcze dzisięciu :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zebrałam 80 wewiórek brakuje mi jeszcze dzisięciu :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę przejść ostatniego levelu !!! Normalnie sobie przeszłam te wcześniejsze a ten jest bez końca !! Gram i gram a tu nic gdy się wszystko skończy jest krótka przerwa i dalej to samo. Nie wychodzi krab i nic nie mówi !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam pojęcia gdzie jest plansza z bagnami??Pomóżcie proszę.....

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam taki maly problem zebralam juz dwa razy ogniste grzyby i one so teraz mi potrzebne do misji i co juz niwe mam tych doluw do tych grzybuw i co mam teraz zrobic pomuzcie?

    OdpowiedzUsuń
  28. ja zbieram wiewiórki ^^ mam 80/98 -,-

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy jest jakiś inny sposób na zbierania wiewiórek? Ściągnęłam Furdiego wczoraj i zrobiłam wszystkie misje oprócz tej... :/ Mam dopiero 9 wiewiórek :c :C

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja gram w te świetliki, to gram i gram i mam ciągle 2 kreski!

    OdpowiedzUsuń
  31. No błagam.......... Te poziomy z zbieraniem świetlików są przygnębiające, a zbieranie wiewiórek.... NUDNE !!! Droga autorko zrób coś z tym. Została mi jedna część do statku i to właśnie misja IRIS !!!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o zachowanie kultury i nie oskarżanie autorki bloga o plagiat - wszystkie notki pisane były pod jej ręką.