7/09/2011

Ośmiornica - co, jak, gdzie i kiedy
















Każdy z was pewnie zastanawiał się kiedyś, gdzie można znaleźć ową ośmiornicę. Otóż, co robimy najpierw? Kupujemy dowolną wędkę, a najlepiej jakbyście skorzystali z tej za 80 gwiazd (czas łowienia się nieco skróci), wlewamy na Furdiego, wysyłamy go na wyspę po czym sami na nią wchodzimy. Bierzemy jakąś przynętę, naprawdę to nie istotne jaką weźmiecie, czy owoc, czy wiewiórkę, obojętnie. No i łowimy - łowimy do skutku. Aż nie pojawi nam się rybka ze świecącym czółkiem, wtedy możemy być pewni że za chwilę spotkamy naszą upragnioną fioletową ośmiornicę. Gdy takowa się pojawia - zabiera do swojego wnętrza. A tam - bierzemy kość, która leży koło szkieletu, a także zapamiętujemy składniki na część do statku kosmicznego - szkło. Dla niepamiętliwych, skład szkła umieściłam niżej. Składniki na szybę wkładamy do maszyny na ostatniej planszy, po czym szybę dodajemy do statku.


KOŚĆ Z GARDŁA OŚMIORNICY + 2x STAR QUEST MIKSTURKA ZA DARMO = SZYBA DO STATKU KOSMICZNEGO



Do ośmiornicy możemy powrócić w KAŻDYM momencie. W tym celu łowimy od nowa, ALBO kupujemy u kraba fioletową wędkę za 100 gwiazd i łowimy.

31 komentarzy:

  1. hej chciałabym się ciebie zapytać czy ośmiornica jest tylko raz bo miałam taką sytuację że brałam kość ktoś do mnie zadzwonił weszłam na furdiburba i wyszłam z ośmiornicy potem patrze a kość została w środku i teraz nwm co ma robić ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup eliksir "Obsidian Rod" za 100 gwiazdek , zacznij łowić. Już za pierwszym razem gdy wyciągniesz wędkę trafisz do ośmiornicy .

      Usuń
  2. Ryba z kolorowym czółkiem pokaże nam się sama czy musimy wędkę wyciągną wędkę po jakimś określonym czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyciągnij wędkę gdy ryba szarpnie żyłkę .

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. hej! udało mi się dośc szybko "złapac" ośmiornicę(zużyłam ok. 6 wędek).Wydaje mi się że najskuteczniejsze jest łowienie rybami które się wyłowi:za każdym razem wyławiałam inną rybkę,coraz większe i dziwniejsze i w końcu udało się.Złowiłam nawet 3 kraby,4 buty,beczkę radioaktywną(miałam dużo śmiechu:)))a! i parę majtek:)Mam również pytanie:złowiłam dwie muszle z perłami czarną i białą. Czy mogą się na coś przydac??????Nie chce ich wrzucac do maszyny zeby sie nie zmarnowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Perły są drogocenne i rzadkie, warto je sobie zatrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam problem jak jestem na wyspie i łowie to gra samoistnie się zakończa...

    OdpowiedzUsuń
  7. eej, a trzeba z lewej strony czy z jakiej już tam wypadnie ??

    OdpowiedzUsuń
  8. trzeba z jakiej się chce strony łowić, czy z jakiej już tam wypadnie, bo to dla mnie istotne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie chcesz. Możesz łowić tam gdzie wpadnie, możesz chodzić furdim po wyspie. To nie ma znaczenia.

      Usuń
  9. Jak długo można czekać? Bo już parę dni pod rząd łowię i nadal nic.. A nie łowię po dwie, trzy minuty, tylko po dziesięć, piętnaście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi to zajęło jeden dzień, zużyłam dwie niebieskie wędki jedną zieloną :P

      Usuń
  10. jak ta ryba wyglada???

    OdpowiedzUsuń
  11. Ryba ta ma cienkie rozpostarte czółko .

    OdpowiedzUsuń
  12. jak co kiedy?! u kraba nie ma wędki za 80, jest za 10 lub 300 która wybrać, albo gdz\ie kupić tamtą za 80?! prosze pomóżcie?

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie są wędki za 10, 300, 600 i 3 złote kupy .

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki kolor ma ta ryba?

    OdpowiedzUsuń
  15. a jak mi zniknie kość to jak mogę ją odzyskać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety musisz zacząć łowić od początku ;)

      Usuń
  16. Udalo mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co można potem robić ze złowionymi rybami? Czy Furdi pochorowałby się, gdyby zjadł taką rybkę zaraz po złowieniu (czy Furdi może je w ogóle jeść?) zjadł?

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha jezeli na wędkę nawleczesz coś niedobrego (kamień, zielone sushi) słowisz jakięś ochyctwo np. Majtki lub zabitą rybę =) ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, odkryłam, że ośmiornica nie pojawia się od razu. Trzeba najpierw złowić rybę, potem na tą rybę inną rybę, w końcu złowi się rekina młota, i tak dalej, aż w końcu złowi się fioletową rybę głębinową z lampką. I na tą głębinową łowi się ośmiornicę ;) Bo głębinowej nie da się złowić na samym początku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle ze jak lowic na rybe ktora juz zlowilam? Bo gdy klikam na furdiego by zarzucic wedke to ryba sie chowa do ekwipunku. Co robic?

      Usuń
    2. Jak już schowa to wejdź w schowek wyjmij i załóż na wędkę.
      Nie ma za co :)

      Usuń
  20. u mnie w sklepie u kraba nie ma tej fioletowej wędki , a żadnej aktualizacji też nie mam , o co chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie w sklepie nie ma fioletowej wędki jest tylko po 10,300,600 i tyle. oco w tym wszystkim chodzi???

    OdpowiedzUsuń

Proszę o zachowanie kultury i nie oskarżanie autorki bloga o plagiat - wszystkie notki pisane były pod jej ręką.