7/14/2011

Czarne serce + o aktualizacji + co w najbliższym czasie

Dowiedziałam się wreszcie skąd wytrzasnąć czarne serce. :) Dopisałam przepis do notki o Mamie Kurze. A ja, wreszcie ją mam z powrotem. :]

czarne serce = truskawka + wiśnia + kupa

A tak ogółem, co ciekawego: nie mam co pisać, jak na razie, ale z pewnością po aktualizacji coś się pojawi na blogu. I to jest pewne - w końcu dostaniemy 3 nowe lokacje, 2 postacie i muzyczne puzzle! A, i co najważniejsze - nowa część do statku kosmicznego! Zapowiada się duża ilość nowych notek. :)

Zastanawia mnie jedno - to znaczy, w sumie dwie rzeczy - lokacje i postacie. Jakie będą nowe lokacje? Może w którejś z nich będzie można odkryć część statku? A co z postaciami? Jakie będą - nowe eliksiry, czy raczej możliwość wyboru wyglądu ludka? Tego wszystkiego dowiemy się za jakiś tydzień - może dwa. Za ten czas zarabiajcie gwiazdki, opiekujcie się Furdim, odkrywajcie tego, czego jeszcze nie odkryliście, być może będzie coś więcej do kupienia, odkrycia, złowienia? :P

*dalej pracuję nad tłumaczeniem rozmów z Sową. eh, no dobra.. nawet nie zaczęłam, ale to nie znaczy, że nie przetłumaczę - jej wypowiedzi jest tak dużo, że człowiekowi się nie chce. A ja należę do grona tych leniwych. :< Więc nie obawiajcie się, póki komputer mi naprawili, mogę się tym zająć, do końca tego tygodnia być może znajdziecie to obiecane tłumaczenie. Śledźcie bloga i go promujcie, to jedyna taka polska strona o tej grze, a chyba chcemy pomóc ludziom gdy są zieloni? :)
**zastanawia mnie też, czy zacząć pisać o innych grach na Androida. Chyba tak zrobię, bo jak na razie, oprócz Sowy nic innego mi nie zostaje do roboty. Życzcie mi powodzenia, żebym się nie myliła z przetłumaczeniem na polski i przedwszystkim bądźcie cierpliwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o zachowanie kultury i nie oskarżanie autorki bloga o plagiat - wszystkie notki pisane były pod jej ręką.