7/09/2011

Miksturki: krab




(w kolejności jak na obrazku):

RENEWAL - darmowa - dzięki niej znika wędka lub czółko zmienia się na normalne
LIGHT BULB ANTENNA - darmowa - dzięki niej możemy zdobyć świetliki przy misji Iris.
EASY CHARGE BULB ANTENNA - 9 złotych kup - to samo co wyżej z tym, że naświetlanie antenki trwa krócej.
OBSIDIAN ROD - 100 - po wlaniu na Furdiego pojawia się wędka, dzięki której możemy od razu obudzić ośmiornicę, pojawia się gdy pierwszy raz ją odkryjemy
3 KOLEJNE MIKSTURKI 10 - 30 - 80 - po wlaniu na Furdiego dostajemy jednorazową wędkę
LIGHTNING ROD - 2 złote kupy - najszybsza wędka, wolno schodzi 
GOTHIC ESSENCE - 4 200 - zmienia czółko na kolczaste z czerwonym końcem
CYCLOPS TEARS - 2 800 - zmienia oczy furdiego na oko cyklopa
ROBOTIC ANTENNA - 2 500 - zmienia czółko Furdiego na różowe czółko robota
LILY ANTENNA - 5 000 - zmienia czółko Furdiego na kwiat Lilii
ANIME EYES (BLUE/BROWN/GREEN) - 20 złotych kup - zmienia oczy Furdiego
EYEBALL ANTENNA - 15 złotych kup - antenka w kształcie oka
DIAMOND ANTENNA - 30 złotych kup - zmienia antenkę w diament

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego ja nie mam tej ostatniej miksturki?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie napisałas co to "lightning rod" bardzo chcialabym dowiedziec sie co to za mikstura i co robi (miksturka żółta z piorunem)

    OdpowiedzUsuń
  4. mozesz to zaktualizowac bo teraz nie ma tej fioletowej buteleczki obisiadn rod?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aby była wędka obsidian rod kup lighting rod lub najdroższą wędkę i połów ryby. gdy pojawi się ośmiornica i wyjdziesz z niej to e sklepie obsidian rod już będzie czekał.

      Usuń
  5. Żółta z piorunem to wędka, szybciej łowisz rybki. Skraca czas złowienia ośmiornicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam kocie oczy u kraba !!! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. I czółko w kształcie pszczoły !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam tej fioletowej wędki :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam fioletowej wędki i nie ma aktualizacji wiec co mi sie dzieje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam fioletowej wędki, ale zato mam anime eyes-pink, cat eyes, bumble bee antenna i mistletoe anntena^^

    OdpowiedzUsuń
  11. dlaczego nie mam tej fioletowej mikstury która odrazu łowi ośmiornicę?

    OdpowiedzUsuń

Proszę o zachowanie kultury i nie oskarżanie autorki bloga o plagiat - wszystkie notki pisane były pod jej ręką.