7/09/2011

Mama Kura - o nie, zjadłem ją!


Pytań dotyczących Mamy Kury jest najwięcej i to z nią mamy największy problem. Gdy jednak odpowiednie zaopatrzycie się w informacje jej dotyczące, niczym nie będziecie się martwić.

Jeśli kura odleci - nie martwcie się, po ponownym wejściu na planszę z domkiem już tam będzie. Jednak większy kłopot sprawia nam jej SKONSUMOWANIE. Co wtedy robimy?

Ciekawscy gracze najzwyczajniej sami rozwiązują ten problem chodząc po sklepach z miksturkami i rozmawiając ze sprzedającymi, aż się co-nieco nie dowiedzą. Jednak ja podam ten sposób tutaj.

Odzyskać Mamę Kurę, nie ukrywam, jest trudno. Trzeba zdobyć 3 składniki, mianowicie: CAŁY kurczak (lub jak inni to tłumaczą indyk) + czerwone serce + czarne serce.

No dobra, teraz pytanie: jak zrobić te składniki? Oczywiście używamy do tego maszyny z ostatniej planszy.
KURCZAK = dynia + dynia + pomarańczowy bakłażan
CZERWONE SERCE = ser + wiśnia + truskawka
CZARNE SERCE = truskawka + wiśnia + kupa

Po włożeniu wszystkich 3 składników i kliknięciu na czerwony guzik po lewej stronie, mamę Kurę mamy z powrotem.

13 komentarzy:

  1. z tego co pamietam czarne serce to wiśnia truskawka i kupa;) ale kupa musi być napewno;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mama kura jak ucieknie to po co wytracać potrzebne składniki jak mozna użyć chmur i wicherków wtedy jest szybciej niz mama se usiadzie

    OdpowiedzUsuń
  3. A co z tą kurą trzeba zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku mama kura jest potrzebna do wyklucia, potem jest tylko ozdobą. :D Przynajmniej na razie..

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się mama kura nie pojawiła, tylko gwiazdka... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A po co jest ( po wykluciu) potrzebna nam ta Mama kura???

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja staram się pozbyć jej.podrapała mnie lol.musiałem kupić jakiś lek na rany.

    OdpowiedzUsuń
  8. A jeśli odleciała na zawsze to też trzeba ją robić?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety ją zjadłam i dostałam fioletowych i czerwonych plamek. pomarańczowa miksturka nie pomaga... co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łatwiej i taniej niż milk thistle to kupić lek fioletowo czerwony.

      Usuń
  10. Kup eliksir "Milk Thistle" za 3 kupy u sowy i wylej go na Furdiego. Napewno podziała!:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki mi się udało.-_-

    OdpowiedzUsuń

Proszę o zachowanie kultury i nie oskarżanie autorki bloga o plagiat - wszystkie notki pisane były pod jej ręką.