7/13/2011

Rozmowy z Krabem - tłumaczenie

(TŁUMACZENIE JEST OGÓLNE, PODMIENIONE SŁOWA NIE ZMIENIAJĄ SENSU - ACZKOLWIEK GDYBY BYŁ JAKIŚ BŁĄD, PISZCIE W KOMENTARZU)


#1
Symbole na tych starych butlach powinny pomóc ci zapamiętać, co każda z mikstur robi po spożyciu!

#2 Niektóre moje mikstury są tak mocne, że potrzeba jednej ich kropli by cię przetransformować. Ta ostatnia NA ZAWSZE, jeśli jej nie wyrzucisz!

#3 Ta stara sowa zawsze próbuje zniszczyć mój interes!

#4 Jak ci się podoba moja lampa z meduzy?

#5 Pizzicato jest techniką, która dotyczy szarpania strun instrumentów strunowych, takich jak skrzypce. A ja jestem skrzypcowym krabem! Może któregoś dnia usłyszysz muzykę z plaży Pizzicato!

#6 Kolekcjonowanie łez cyklopów jest bardzo niebezpieczną i ostrożną pracą. Nie jest łatwo ją złapać, gdy cyklop płacze.

#7 Pewnego ranka, ta duża powłoka muszli wpłynęła na wybrzeże Pizzicato. Od tego czasu w niej żyję!

#8 Pewnego razu, na wybrzeżu plaży Pizzicato pojawiła się butelka. Zawierała przepis do Fabryki... nie po to, by upiec kurczaka, ale przywrócić go do życia! Była stara i rozszarpana. Dostrzegłem tylko, że potrzebne jest jedno czerwone serce, ale pozostałe 2 składniki... nie dałem rady odczytać.

#9 Dobrze mój przyjacielu, zdradzę ci przepis na najlepszą ,,Nogę z Szynki,, w całej krainie (i oceanie!). To jest tak proste, jak wiewiórka, hot-dog i jakikolwiek owoc dla extra smaku!

#10 Rybne mutacje przetrwają do czasu, aż różdżka osłabnie. Twoja antena powróci do normy w momencie gdy ją zużyjesz.

#11 Ocean... głębokie i przerażające miejsce. Bądź ostrożny podczas przygód mój przyjacielu.

#12 Wyspa Pizzicato! Oglądaj relaksujące odpływy i ruch fal... poczekaj na szarpnięcie i zobacz jaką rybę złowiłeś!

#13 W morzu... możesz złowić ryby nawet kilka stóp pod wodą... lub głębiej w otchłani, gdzie żadne światło nie zdoła zaświecić...

#14 Mój stary przyjaciel Jerry wypłynął poza morze, uzbrojony, z niczym poza sztyletem! Jak ja tęsknię za moim drogim przyjacielem. Nie widziałem go od tego pamiętnego dnia.

#15 Czy wiedziałeś, że przeciętna głębokość oceanu wynosi 13 000 stóp poniżej linii wody? Może złowisz coś co pełza na jego dnie... daleko pod błyszczącymi falami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o zachowanie kultury i nie oskarżanie autorki bloga o plagiat - wszystkie notki pisane były pod jej ręką.