7/09/2011

Mycie i karmienie




MYCIE

Jeśli widzimy nad naszym bobkiem smugi, na początek używamy chmurki. Następnie bierzemy roślinkę spod domku Furdiego, i myjemy nim kosmitę. Jeśli smrodek zniknie, używamy spiralki (wiatru) z nieba i nasz Furdi jest czysty. :-)

________________________________________







KARMIENIE

Karmimy Furdiego owocami spod domku. W celu wyhodowania ich, bierzemy chmurkę nad pustą grządkę i czekamy aż urośnie coś do jedzenia. Jednak są wyjątki, których jeść nam NIE WOLNO:
-odchody: ani brązowe, ani kolorowe, ani małe, ani duże
-wiewiórki
-zielone sushi (pomarańczowe można)
Wraz z tym, jak Furdi staje się większy i starszy, musi więcej jeść. (ok. 8 owoców po całym dniu)

14 komentarzy:

  1. Nie zgadzam się, że owocu z kolcami, czyli piataji nie można jeść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Furdiburb może jeść pitaje ....

      Usuń
  2. Furdiburd mi zachorował co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do jutra wyzdrowieje a jeśli to nie pomoże kup pomarańczowy eliksir u sowy powinien pomóc:)

      Usuń
  3. Jak zdobyc kade na ten eliksir? Bo mam 7 zlotych kup i 0 kasy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kup darmowy eliksir "Star Qest" wlej go do kociołka na planszy z sową i włóż tam Furdiego. Rozpocznij grę! Miłej zabawy!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój stworek jest chory nie wiem jak mu pomóc cały czas chodzi smutny a ja nie mam kasy żeby kupić mu tą pomarańczową miksturkę a ponieważ ja jeszcze nie umiem w to tak dobrze grać ponieważ dopiero nie dawno zainstalowałam tą grę POMOCY!!! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozbieraj kasy i kup . To chyba najprostszy sposób

      Usuń
  6. !!!POMOCY!!!
    Mój Futro zachorował. Jest ciągle smutny i ma czerwono-fioletowe plamy. Co robić? Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  7. !!!POMOCY!!!
    Mój Futro zachorował. Jest ciągle smutny i ma czerwono-fioletowe plamy. Co robić? Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup miksture od sowy . Tą fioletowo - czerwoną . I wylej na niego . Już :)

      Usuń
  8. co to są te "odchody" ???

    OdpowiedzUsuń

Proszę o zachowanie kultury i nie oskarżanie autorki bloga o plagiat - wszystkie notki pisane były pod jej ręką.