7/24/2011

Części do statku kosmicznego

Pierwsza część:
Kupujemy wędkę u kraba, najlepiej tą za 80 gwiazdek (czas łowienia się skróci), miksturkę z wędką wlewamy na Furdiego, wysyłamy go na wyspę i sami na nią wchodzimy. Bierzemy coś ze schowka jako przynętę - naprawdę byle co. I łowimy. Łowimy kolejnymi rybami aż do pojawienia się ośmiornicy (może to być długie, bardzo długie), gdy ośmiornica nas połknie, bierzemy z jej gardła kość koło kościotrupa. Następnie naciskamy na jej ''migdałka''. Zwierzę nas wypluwa. Następnie kupujemy 2 miksturki Star Quest (te za darmo), idziemy na planszę z fabryką, wstawiamy do niej kość z gardła ośmiornicy i te 2 miksturki, najeżdżamy chmurką nad kulę Fabryki, naciskamy czerwony duży guzik. I mamy pierwszą część do statku.

Druga część:
Rozwiązujemy Mysterious Relic, tutaj jest wszystko dokładnie opisane. Jeśli przejdziemy wszystkie 15 leveli Muzycznych Puzzli, dostajemy... żuka? Czy coś takiego. Bierzemy go oczywiście, idziemy na planszę z Fabryką i wkładamy go, razem z 2 butelkami za darmo od kraba. Dostajemy drugą część statku kosmicznego - ''żarówka'' diamentopodobna.

Trzecia część:
Aby zdobyć trzecią część do statku, robimy Misję słowika.


Czwarta część:
Aby ją zdobyć, wlewamy darmową miksturkę Star Quest do kociołka i gramy - musimy dotrzeć do Neptuna.


Piąta część:
Aby ją zdobyć, należy zrobić Farmerską Misję.


Szósta część:
Aby ją zdobyć, należy zrobić Misję Iris.


Siódma część:
Aby ją zdobyć, trzeba zrobić misję z duchami.


Po zdobyciu wszystkich części, statek wygląda tak:

 Wstawiając naszego zwierzaka na pokład, możemy wysłać go na jego rodzinną planetę! Więcej na ten temat tutaj.

48 komentarzy:

  1. Mam pytanie. Co mam zrobić? Łowie i łowie ale żadna ośmiornica nie przypływa. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi np się pojawiła dopiero jak dostałAM duzą vczerwoną rybe ale tą bardzo dużą

      Usuń
    2. ja też długo czekałem aż złowilem dużą fioletową rybe ze swiecacym czołkiem i potem była ośmiornica

      Usuń
    3. Zrób tak, że jak złowisz jakąkolwiek rybę, daj ją na haczyk. Potem kolejną, którą złowisz daj na haczyk. I tak ciągle, aż złowisz taką fioletową z świecącą antenką. Na nią już można łowić ośmiornicę c:

      Usuń
    4. Ja złowiłam jak miałam chyba piranie

      Usuń
    5. Mam pytanie czy osmiornice można zlowic jeszcze raz ?

      Usuń
    6. a jak się gra w muzyczną gre? I gdzie są te MISJE!!!!!!????????

      Usuń
  2. ja wgl nie mam tego najdrozszego haczyka na osmiornice, a jak lowie tym z 3 haczykami to zadna ośmiornica nie przyplywa :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj użyć złotej wędki z piorunem.ja jej użyłem i łowienie trwa 0,001 sekundy po zarzuceniu a potem łów i łów.

      Usuń
  3. Też ja łowie i łowie i nic się nie dzieje! Trzeba trochę poczekać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też długo łowiłam, jednak ośmiornica w końcu przypłynęła. Trzeba być cierpliwym i poczekać. Najszybciej łowi się ją na najlepszym haczyku, który kosztuje ok. 100 gwiazdek.

    OdpowiedzUsuń
  5. najszybciej za 3 kupy

    OdpowiedzUsuń
  6. Musicie miec duza fioletowa rybe ze swiecacym czulkiem wtedy na 100 procent bedzie osmiornica

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak łowimy? jak zarzucimy wędkę to wyciągamy czy czekamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bieże wyciągnij jak nie to nie

      Usuń
    2. Jak bieże to rusza wędką, a jak nie to nie wyciągaj. Nie możesz wyciągnąć zapóźno bo ci wszystko przepanie "

      Usuń
  8. mam problem bo zgubilam ta kosc z osmiornicy i jak do niej wrocilam to juz nie bylo, co mam zrobic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam taki sam problem, tyle, że zgubiłam tą kostkę dla słowika z księżyca :(

      Usuń
    2. Sprobuj kilka razy tam wrocic. U mnie podzialalo.

      Usuń
  9. U mnie w górach z satelita nie ma żadnego robota, tylko ciągle to samo jak na akcje ze słowikiem:-/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie to samo, nie ma żadnego robota :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Co trzeba zrobić, żeby robot się pojawił ? żebym mogła zacząć misję z muzycznymi puzzlami ? Proszę o pomoc, ponieważ spędziłam już nad tym dużo czasu i nie chciałabym żeby moja praca poszła na marne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam ten problem i musimy iść do tego robota do sklepu i kupić 1 od góry po lewej kostkę te co jest za free i potem wkładamy naszego zwierzaka do tej klatki i po lewej stronie są 3 miejsca i w to po środku,te dziurę wkładamy te kostkę co kupilismy :3

      Usuń
  12. Wszystko fajnie tylko co zrobić aby mieć cześć skrzydła ?? Tą żółtą. Widoczną już na 4 części do statku

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Kupujesz miksturę Star Quest u sowy , wlewasz do kociołka zaraz na planszy pierwszej w lewo od domku Furdiego , podrzucasz Furdiego do góry i grasz xd . Furdi odbija sie od gwiazdek , a ty sterujesz przechylając telefon w prawo i lewo . xd

      Usuń
  14. Jak mam zdobyć tą ostatnią część której tu nie ma pokazanej ? Wie ktoś może ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zrobić misje z duchami.,znajdź je wszystkie.,niektóre pojawiają się o 9 i 12,resztę musisz znaleźć.,są za krzakami i kamieniami.,potem dostajesz kamień duchów i łączymy z 2 grzybami,tymi które są na planszy z słowikiem,z tego są 2 rakiety czy co to tam jest :D

      Usuń
    2. mi brakuje 1 ducha tego po środku od góry.. Wiesz może gdzie on jest ? ;o

      Usuń
  15. Wie ktoś gdzie znajdę duchy ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego nie mogę sterować moim furdin jak wlewam starquest do kotła?

    OdpowiedzUsuń
  17. nie umiem nic zlowic... jak to sie robi? zawieszam przynte i nie ruszam furdim czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanko jak rozwiązać te śpiewające puzzle nic z nich nie rozumiem :-(

    OdpowiedzUsuń
  19. A jest jakiś sposób na wiewióry oprócz podlewania grządek bo nie mogę uzbierać na misję Iris a mam dopiero 12-98 :'-( ktoś pomoże?

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepiej kupic fioletowa wedke za 100 gweiazdek a za kazdym razem przyjdzie osmiornica i nie trzeba czekac :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niemoge tej ośmiornicy złapać . ;cc Ktoś ma jakieś rady ? Krok po kroku . Prosze o pomoc :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pierwszej części do statku jest taki furdi w kratkę . Jak go zrobić?????!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. co jest ja łowię i łowię już pół godziny i żadnej ośmiornicy nie ma!!! co robić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ośmiornica łapie się tylko na rybe głębinową tą z lampką na czole

      Usuń
  24. musisz poczekać. Ja łowiłam ok. 2 godz aż w końcu złowiłam! Potem poszło szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wanilia (kwiat)+butelka z wodą+ser żółty=1652 gwiazdki

    OdpowiedzUsuń
  26. Mak kwiat + hibiskus kwiat+ pusta butelka= 2265 gwiazdek

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieumiem dolecieć do Neptuna bo ciągle spadam wie ktoś jak inaczej zdobyć 4część?

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja złowiłem a wy nie
    HA JESTEM LEPSZY

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam pytanko jak sie doleci do rodzicòw furdiego to czy oni będą ciągle spać?

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdzie kupić wędkę za 80 gwiazdek? U Kraba nie ma za 80 jest tylko za 10, 300 i 600 plis pomóżcie!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o zachowanie kultury i nie oskarżanie autorki bloga o plagiat - wszystkie notki pisane były pod jej ręką.