10/10/2011

Złote kupy


Jeśli mamy największego Furdiego, dostajemy 2 Złote Kupy na 1 dzień. :)
Oprócz zbierania, można Złote Kupy zakupić:
  • 50 za 0.99 dolara, czyli ok. 3.1 złotego.
  • 100 za 1.79 dolara, czyli ok. 5.7 złotego
  • 150 za 2.69 dolara, czyli ok. 8.57 złotego.
Niektóre telefony nie obsługują zakupu Złotych Kup - no niestety, trzeba się z tym pogodzić.

JAKIKOLWIEK zakup USUWA reklamy. Ja tam mam sposób - ponieważ mam WiFi, na czas korzystania z Furdiburb je wyłączam, i reklam zero. :)

Za Złote Kupy możemy kupić różne przedmioty i chatki - od baloników i kapeluszy, po chatki babeczki i przedziwne obrazy. :)

Mądrze licząc - mając 2 złote kupy na dzień, a w sumie w zamku luksusowe przedmioty są warte 184 złote, to uzbieramy je wszystkie w 92 dni, czyli ok. 3 miesiące. :)


Czy jest inny sposób na zdobycie Złotych Kup?
Oczywiście! Jednak jeśli nowina o tym, że wiemy jak je zdobywać za darmo, rozejdzie się po świecie - twórcy naprawią błąd i pozostanie tylko ich kupowanie. Jak na dzień dzisiejszy, zostawiam wam tę zagadkę na własną rękę.

18 komentarzy:

  1. Dlaczego ja nie dostaje w ogole zll9tej kupy;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zdobyć za darmo złote kupy ? plisss powiedz!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi pojawiła się zwykła kupa ale z wbitą różą. Co z nią zrobić???

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Powiedz sposób prosze!!!

      Usuń
    2. Mi pojawiła się zwykła kupa z wbitą różą i koniczyną

      Usuń
    3. Poowiedz plisssss

      Usuń
    4. a jak ??? :)

      Usuń
    5. Musicie zmieniać datę.Nie wiem kiedy to ktokolwiek przeczyta,ale dzisiaj jest 23.02.2015 r.Wchodzicie w ustawienia i zmieniacie datę na dzień jutrzejszy(w moim przypadku 24.02.2015 r.).Wchodzimy w Furdiego(aplikację) i zbieramy złotą kupę xd .Potem znów wchodzimy w ustawienia i cofamy datę o jeden dzień(czyli punkt wyjścia - 23.02.2015 r) .Znowu wchodzimy w aplikację,ale tylko na chwilę i wychodzimy(złotej kupy nie ma).Potem znów zmieniamy na jeden dzień dalej itd. c; Dość chaotycznie tłumaczę,ale mam nadzieję,że komukolwiek pomogłam :D

      Usuń
  5. Ja wiem co trzeba zrobić żeby mieć więcej złotych kupek:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też znam sposób. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedz albo mi plis wyślij na mail: lena.fijalkowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja dostaje zlote kupy z diamencikami i one dają 5 zlotych kup ^.^ To jest dziwne

    OdpowiedzUsuń
  10. To w etapach dorastania.
    Im wiekszy furdi tym wiecej zlotych kup;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o zachowanie kultury i nie oskarżanie autorki bloga o plagiat - wszystkie notki pisane były pod jej ręką.