10/01/2012

Etapy rozwoju Furdiego

17 komentarzy:

  1. o jezu , ale on na ostatnim jest okropny! a jak zrobulas te oczka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie oczy można kupić w sklepie kraba za 20 kup. Miłych zakupów !:-)

      Usuń
  2. Ja mam etap 11 :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam etap 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygralam calom gre mialam etap 13 ale kupilam miksture youth potion teraz mam etap 4

    OdpowiedzUsuń
  5. 12 Taaaak oczka są świetne ;) :) ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Naj SWEET jest obrazek dziesiąty piękny jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. które to są te sweetaśne oczka (która mikstura) ??? :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. jak kupie miksture youth potion to musze grac od początku czy tylko furdi sie odmładza?
    prosze odpowiedzcie to ważne

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam etap 11. Mój furdi jest uroczy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Yupi mam etap 12.... Mój furdi jest taki sam jak na obrazku 12 tylko że ma czerwoną farbę...

    OdpowiedzUsuń
  11. etap 9.i mam te sweetasne rozowe oczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam etap 11<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już skończyłam gre. Mój obecny etap to ten ostatni. ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. 7 Furbiś... O jeju czy mój też będzie musiał przez to przejść???

    OdpowiedzUsuń

Proszę o zachowanie kultury i nie oskarżanie autorki bloga o plagiat - wszystkie notki pisane były pod jej ręką.